2021年2月4日星期四

好想去街吃晚飯

 




好想去街吃晚飯, 好想和他去撐枱腳.   

我唔鐘意吃泡菜, 他卻很喜歡泡菜辣味, 我鐘意吃魚乾仔.  飯團唔岩我.... 

我最喜歡烤肉嗎 ! 所以好想光顧韓國, 噬飽一餐美味豐富晚餐.  

想著, 想著.....他突然踩一踩我隻腳叫, 快吃吧, 食啦 ! 有排也沒有得上館子, 乖乖地吃外賣.  

要不, 明天他說親自下廚, 炮製地獄料理...

哼... 

俾心機找多幾間好味外賣啦, 唯有.  

好慘...南區無好嘢食.  

佢話....在家吃不知幾好, 不用換衫不用GEL 頭,  不用等人化妝扮靚.  

再遲點好食店舖都執晒, 想吃也難了 ! 


2021.02.04



 

沒有留言:

發佈留言