2021年2月17日星期三

賀歲片- 折彈專家


唔想看那些陳年電影呀 !?  我以為你會喜歡嗎啡? 專登找給你的, 笑 rr rr

好啦 ! 找返些新片給你娛樂消閒, 好長預告片, 驚你不肯科水入戲院觀看, 收不到你那張票的錢呀 ?  一定是擴闊預告定可吸納觀眾科水..... 



是王晶做導演的,  又是賀歲片檔期.  明天可以到戲院隨時可以好好享受包場滋味. 

你看完告訴我好不好看啦 ! 我未得閑去看來緊幾日都好忙, 放寬政策下我都要放寬自己, 出外走走見見朋友. 

你鐘意寫影評, 等你話好唔睇先,  你話唔好睇我就唔睇啦. 

年初六開工大吉未呀 !? 

2021.02.17



 



沒有留言:

發佈留言