2021年2月6日星期六

黑白間條衫

 

 



其實, 我好鐘意黑白間條衫, 又喜歡笑自已著監犯制服.  事原我喜歡是敝在家中看小說. 

呀 ! 別的顏色間條衫都有好多件... 

愛我的他總是喜歡穿著啡啡地顏色衫...也許, 他知我喜歡那一種顏色. 但他就是不知道我是喜歡間條衫.  

說起咖啡呢 ! 今日出銅鑼灣逛街時買了好幾包咖啡.  嘩 ! 回家馬上試一試...好味好香濃味道.  
一試就愛上了.  是他說很正才一次過買幾包,  我搶了他兩包等新年時送一包俾叔叔. 留一包自已飲.... 

送俾我啦 ! 送俾我啦 ! 唔好講錢... 

哈哈 ! 新年時我要著紅色衫呀 ! 買定新衫啦已經. 

2021.02.06 


沒有留言:

發佈留言