2014年6月7日星期六

感謝一直沿途有你相伴。


夜媽媽想作詩, 夜半有咩好做....你知, 我知唔好話佢知. 我唔識寫.......
我睇緊相簿...你做緊什麼呀 ?


抓耳撓腮也沒好辦法寫艷詞情詩句子, 正想找李白, 杜甫幫幫手 可以嗎 ? 怕你睇完會嬲我這些年來仍學不懂, 日日跟著詩人譜又無記錄緊記描寫星月綺麗爛漫。

錦瑟無端五十弦,
奈情何處愛團圓,
八月初三見勾月,


哈哈哈 ~ 上面是我亂來的加加減減詩

還是寫騙人騙自己大話故事才可溶入的堅厚情感, 偶爾放入曾經失去他和她,  也擺放一段段難以忘懷人生日記, 感謝多年來一直沿途有你相伴不過 , 回憶寫太多舊時愛情, 每每落筆時候很累人

所以, 纔嘴的我輕輕鬆鬆拍拍照, 寫寫平平凡凡一天 可否吸引陌生途人就隨緣相聚。

雪 - 2014.06.07


沒有留言:

發佈留言