2013年12月9日星期一

一掟成名


城中熱賣品狼型 Lufsig 一掟成名。笑爆掟得好。





朋友仔坐在我隔離跟我分享城中熱門話題, 政客惡作劇。
她笑到肚曲腰彎彎的說要去宜家買這隻Lufsig 。  然後就 whatapp 上面張圖給我的, 她個腦諗衰嘢時就最開心。

她送圖片真幾好笑...「掟」 字我終於知道點寫 !!!

我腦在想, 如果我可以親手掟佢又唔用受罸.......一定好好玩 !

有時對一個人抱有寄望, 但經過時間洗禮及發現擺在眼前種種, 我地香港人利益沒有得到制定合適政策所保護, 這也難怪人地要出街遊行示威辱罵 。

有時候, 罵完又可怎樣 ? 我地香港命脈是操縱在什麼人手上呢 ?

下一任特首會為了大批支持選票, 為粉絲而跟中央對抗嗎 ?



有無悶親你呀 ! 政治課題真係好鬼悶.......

雪 - 2013.12.10





5 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈 ! 宜家買到斷貨, 好多人都將牠上載 facebook...我跟風呀 !! 

      刪除
  2. 回覆
    1. 你有些似她同樣喜歡政治, 她都喜歡看電視中唇槍舌劍. 但吵得太厲害就一般般

      刪除
  3. 阿Head最後始終都要上面任命gar..你話呢?

    回覆刪除