2023年2月11日星期六

PART TIME 無咗啦

 

笑唔出啦 ! 那份唔洗做PART TIME 無咗啦  ! 

哎呀老板在大陸開關,  落到來就唔洗我幫手啦 ! 

無出糧俾我啦 ! 不過佢個大陸秘書好似唔知道, 還重SEND 微訊來, 問東問西.  

算啦 ! 收了他們一排人工就答吓她.  

她幾好笑...中國人唔識睇中文, 銀行中文信件要我解釋文中意思. 又唔係寫古文, 古文我都唔識解. 

不過呢 ! 自已的新上司話幫我申請緊加人工, 但佢上司又話驚其他人呷醋, 拖住拖住.  

再唔加人工俾我.....燥那個變成我呀 ! 

上司俾晒些工作給我, 錢又唔俾到得個做字. 不過他算識做,起碼主動幫我爭取.  

一於星期一再扁起嘴再問問佢, 俾多點壓力佢, 點都要拿回一些辛勞津貼幫補吓. 

剛剛又上網查東查西, 做定準備工作.  好等星期一上班就能展開工作.  

這星期加了幾晚班, 寫誌都無力寫啦 ! 

假期都外出, 留在家中充電, HEA 吓, 一 陣嘆T

沒有留言:

發佈留言