2013年11月16日星期六

提早慶生


哈哈 ! 我知, 我知......你好飲得 !

昨晚已陪你到夜半兩點鐘,想攞我命............ 玩天光真的不行了 !
記得以前公司要全人類加班, 我偷偷地帶枕頭回公司訓呀,早早計劃要在秘密無人地方蛇王。

第二個原因,係咪想我真的要情變 ?

我點可以這樣放肆不羈, 被你灌到我這麼醉,暈底咁滯, 就話提早慶祝,話對我好才玩我 !!!

朋友慶生卻無預備蛋糕,一隻碟一件蛋糕仔真唔好意思, 要你們看著我一個人吃。

嗱 ! 嗱 ! 嗱 ! 一人吃一口啦 ! 你不介意吃我口水尾的話。

吓 ! 8點你又來電, 又約我出去吃早餐, 你係咪又失戀所以老是想黏著我呀 ?

晏一點, 我又要出動............約會他去逛再緊接與他家人晚飯,真很多駒緊家長式應酬 !  
我真的無餘力撐這晚約會

我, 其實好想黏家, 好想靜靜的............

雪 - 2013.11.16






6 則留言:

  1. 預祝你生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. EE , 多謝妳今年你是第一個同我講生日快樂 ! SWEET.............

      刪除
  2. 回覆
    1. 悲傷多謝妳, 謝謝妳預祝我的生日快樂呢, 嘻嘻 ~~~~

      刪除
  3. 我也祝你生日快樂啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. CANDY , 多謝您早早送來祝福. 遲了回覆是未習慣...GOOGLE 之過呀

      刪除