2013年12月21日星期六

冬至大過年


日復日平淡日子, 連網上日誌都好似重覆又重覆著黑板日子 ?

眨眨眼又到冬至, 冬至大過年, 男朋友一句話工作繁忙, 一句說沒休假, 什麼白色聖誕, 什麼節日慶祝, 又變回冷冷日子.  本來, 他說明天晚上可陪我逛, 可約會  !!!

但,我又怎捨得在重要日子跟他媽媽搶人, 自已又怎可撇下居企人跟他單獨去過冬呢 ?

見到他疲累眼光, 沒精打彩回應, 將時間全獻給工作, 我又怎忍痛再剝奪他的睡眠時間?

所以, 我會自已找節目, 或者約朋友去逛逛東港城, 去見見我最愛, 去搜攞一份禮物給他, 給他一個驚喜.

哈 ! 他份禮物 ? 我未買呀 !? 反正這幾天都不會見到他...留待2014才給他.

喂 ! 你今晚要去吃飯嗎 ??? 點慶祝呀 ? 好朋友我在這預祝妳明天生日快樂 !!


雪 - 2013.12.21





8 則留言:

  1. 亞雪, 好識做啊! 祝聖誕快樂, 日日開心啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一半半啦, 我自已都要陪家人. 不可分身.........

      刪除
  2. 我又怎忍痛再剝奪他的睡眠時間---->算你識do 啦,呵呵。

    回覆刪除
    回覆
    1. SMALL U ..........他成日都唔睡覺, 睡好少.

      刪除
  3. 雪妹妹,好體貼人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒼海哥....好呀 ! 可以在這再遇妳. 好體貼一時時啦, 好多時粗心大意架 !

      刪除