2014年6月2日星期一

在計劃去暑假去旅行


  幫自已留下這網址 :
http://www.taiwan889.tw/2013/twfood_0224/6.html

在計劃去暑假去旅行啦 ! 哈...上次說好了會再遊台灣.  其實, 我有兩個地方考慮去玩. 

 (1) 選擇去日本   (2) 選擇去臺灣

日本...我想去廸士尼重溫童話卡通歡笑, 順便探望日本朋友, 也可去富士火山吃溫泉蛋和我喜歡的魚生. 但男友一定好瘋狂的要我陪行玩具街, 看模型, 行秋葉原...這是有點保留不想去原因.  

多數會重遊臺灣.  這次也會自由行...行程未計劃私人臺灣嚮導員你有無好提議給我呀 ?

我最想去懇丁, 又想去陽明山浸浸溫泉也想遊花蓮吃平民美食.  只可惜南轅北轍路線, 好難兩全其美.  也想看臺灣的淒怨漫天紛飛的五月說.

好吸引海產......我都未吃過這些虱目魚和蛤蜊...怎知是什麼味道, 會是怎麼樣的鮮味肥美.

虱目魚粥
鮮蚵加上虱目配料豐富美味可口。





野柳公園上次錯過了, 但他會否喜歡呢 ?  我都不知結果有沒有緣可現場看得到這些美景.



6 則留言:

  1. 想到去旅行就開心,祝端午節快樂!

    回覆刪除
  2. 有得去就要盡興喇! 等睇靚相啊!

    回覆刪除
  3. *☁。゚黃昏好喇喂☀・゚゚大家都端午節快樂ღ*゚哈哈哈
    我吃左兩口儍當過節...你有冇食儍呢•。ʚïɞ•°.*❀
    我以去街市買定零晨今晚2:00煮...兩公婆吃飽當過節
    今晚9:00果餐出外食...你呢¸.•*¨ ✿º°¨ƸӜƷ❤。゚ღ*゚

    回覆刪除
    回覆
    1. 零晨今晚2:00煮.....我失眠才可見到你. 神鳳晚安啦 ~

      刪除