2016年9月14日星期三

秘書事件簿



那天約會時有人一吃飽無耐就要走, 我一句你走先啦.  我要側多側先 ? 太好笑...

因為, 我倆講起舊公司個秘書小姐就笑不停.
對不起, 那時重話要話介紹給阿某某認識. 對不起, 我唔應該這樣害你.  不過她有其他優點.....

山泥側瀉來形容她的桌面, 上圖碎料啦.
最好笑是, 她可以隨手二秒在山泥中找到你要的文件.  似到足辦工室內的露宿者的家...
我倆成日在背後笑, 一講返又笑不停. 

講起以工作環境真係幾好同現在天壤之別 , 以前我優差第一件事是公然上網, 主力老板上網睇新聞, 儲好貼好放他桌面度.  不過, 有時好印錯他的關注的事...就見黑面.
我張柖放假文件多的事.  

八婆新聞呢 ! 一張都唔可以印...戰戰競競印了兩星期, PASS 以後就才接到這份優差.

今日,草草交一頁, 唔好追我打字.

我要應付月底考試, 你自已玩開心點, 唔洗預我上來. 我有空就會乖乖上來...

雪- 2016.0913


1 則留言:

  1. 既然要應付考試,咁中秋快樂之餘,都加多句溫習快樂啦。^_^

    回覆刪除