2013年11月11日星期一

藍莓

那天同朋友一邊飲藍妹罐裝啤酒一邊閒聊, 分享他日本旅遊趣事.

一個單身男人可以隨時隨地跟日本妹回家住.......
一棵藍色士多啤梨讓我眼內閃光.......我真的未見過也未曾吃過
一個人流浪異地, 學得一門手握壽司手藝........

這天, 我問另外一個他, 有無見過藍色士多啤梨 ? 他.....反問我藍莓對身體有什麼好益效 ?
隨便答他好似對眼睛有保健作用掛 !!

今早起來, 草草在網上找資料, 貼圖點擊找對網上文章做了一頁行貨網誌傳了給他.......
昨天又掛住幫他另外資料.......好驚 ! 對他太好...好驚, 有一天我無時間冷待他, 我會再次在生命中失去這個他. 

如果那頁網誌交給你, 你一定很不高慶, 一定知我在求求其其, 或者是你要太高呢? 

好忙呀 ! 原來早幾年寫下網誌未傳檔, 個雅虎又耍我, download極都做唔到架.......

呀 ! 還有呢 ? 你隻眼成日流淚就要多點吃藍莓, 這客藍莓雪糕就是我今日送給你的, 我對你幾有心......



7 則留言:

  1. 回覆
    1. 我搬不到, 按備份彈了出錯....頭痛中.
      可能要一個一個的搬, 暈啦 !

      刪除
  2. 是的 , 食藍莓對眼睛有益 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 食藍妹對眼晴很好...

      刪除
    2. 我入去你度, 睇唔到文 ??? 你未開始寫 ? 定唔俾我看呀 ?

      刪除
  3. 回覆
    1. 我隻眼無事, 有少少近視同反光...重好精ling .
      不過, 都要吃定點藍莓補補, 用電腦多有時眼精會比較累

      刪除