2015年1月1日星期四

2015 再一次祝福

HAPPY NEW YEAR TO YOU AND YOU FAMILY

新年賀詞要自已創作, 要鬼馬點 ! 考起我啦 !  搞到一地新年快樂單行紙...已拋在廢紙堆.

昨晚一貼, 是呀......趕住同FRIEND 玩嗎 !  

我認...半抄一些, 半作一些, 湊齊朋友 WHATAPP 我祝福而來的.  在眾多張賀卡中我選了這一張某某送的來轉貼.  隨心寫會容易好多...... 

今日寫寫2015新年願望 : - 
1.  2015年樓市開始大跌, 最好回到3-4000尺的合理情況, 當然是我要上車.
2.  一定要有雙糧 ,年中要加人工 , 最好有百份二十增幅
3.  月底大抽獎要抽到大獎. 
4.  我要變靚, 一天比一天美麗
5.  媽媽身體康泰, 長命百歲
6.  情人要永遠愛我同鍚我
7.  事業順順利利, 我可以再讀返書
8.  中六合彩頭獎給情人
9.  世界和平, 沒有戰爭, 沒有天災
10.同情人生生世世, 永不分離 

雖然上面希望有點不切實際, 但依然希望可以實現一點點, 也於願足已.
也補多句祝願大家願望成真, 生活愉快.

雪 - 2014.01.01 

8 則留言:

  1. 好友*・゚開心萬事得.❉•新年快樂❉
    ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♡¸„ø¤º°¨❤
    ┃┗┛ APPY•*¨⌒2Ѽ15╮¸.•*¨❀
    ┃┏┓┃ ∴✿¸.•*¨`*•ƸӜƷ¸.•*¨ʚïɞ
    ┗┛┗┛ *゚*°•。。•:。⊹*。.•:。♧♣♧
    新一年開始*.齊齊♥*¨•。.一切順利啦°•❣ღ
    \(◕ヮ◕)/一世快樂*.•享受一切美好♦。*
    ♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♫•Ϡ₡*♩♪•.Ϡ₡*•♬.♩•*Ϡ₡•*♫*

    回覆刪除
  2. 好友*・゚.❉•新年快樂❉ 多謝神鳳來探我. 

    回覆刪除


  3. ★•.¸
    ¸☆´.•)´祝你
    (.•´✶`*.2015
    *.*★´¨)....新年快樂
    .... ✶•´ ☆´,•*´¨★)
    (☆´¸.•★´ (¸.•`✶幸福滿滿啊!)
    ......\~~~~~/
    .......\~~~~/..最緊要身體健康, 咁就乜都掂喇!
    ........\~~~/
    .........\~~/
    ...........||.
    ...........||.
    .......=====

    回覆刪除
  4. 希望您的十個願望十全十美,Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望願望成真...有一兩三個都足夠, 當然最好十全十美. HAPPY NEW YEAR STORY TELLER .

      刪除
  5. 第6同第10,寫完要俾情人睇喔﹗ ^_^

    合皮扭耳。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. SMALL U
      第 6, 8 同第10 都是俾情人睇....HAPPY NEW YEAR !

      刪除