2013年12月6日星期五

想鋸佢一頸血


他話想節省金錢,我口說想鋸佢一頸血。 

實際都是想要他破費,用錢去衡量我們友誼, 看一看他還會不會豪花大晒......

喂......我突然間想飲枝紅酒食隻活龍蝦剌身, 要嘴法國鵝肝, 願跟我碰碰杯嗎

吓.......想食我隻車

唉.......你舊年話我今年生日天都任我點架 !!! 

返正,你都甩拖, D錢又無女朋友幫你洗, 一月賺幾萬姐,吃你一餐半餐就牙痛 ?

大帥哥,好啦 ! 好啦 ! 請我食啦 ??? 

搞到自己好似,好 CHEAP 求佢請食飯 ?  我同他好熟對著撒吓嬌就點都得, 我倆識於微時,好細就相識,好好感情, 每次他都會遷就我, 逗我 !

不過, 人長大了 ! 他有女朋友在身邊, 我自然會跟他保恃距離,疏遠他一丁點兒。

當他無親蜜女朋友時,我又會似熟賣熟, 黏他一點便宜。


雪 - 2013.12.06





 

7 則留言:

  1. 嘩!咁豐富!請埋我囉!呵呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀一齊鋸他一頸血,,,,,
      返來啦火姐姐, 旅行真好玩呢 ! 又有美食.....

      刪除
  2. 贊成你的做法呀!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ! 潔潔如果他發左達, 我就可以重手鋸.........
      潔潔, BLOGGER 見到你就好好多啦

      刪除
  3. my █▄❤vE 好姊妹♡我又起身嚟☁早晨☀
    っˆヮˆ)っ`*•ƸӜƷ•°*░H░A░P░P░Y░•*¨*✿星期五喇喂•*¨*ʚïɞ
    ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄─▄██▄──▄██▄──。.♬。.❉•:。
    ███████───▄▀▐█░████████▌。.¤ *。.♪°•♩¤
    ▀█████▀▀▄▀───██▒███████──。.¤ *⊹♫*.•
    ──▀█▀,¸.•*¨*✿───▀██████▀。.¤ *聖誕快樂✬・゚
    ,.¸.•*¨*✿──────────▀█▀─────ø¤º°¨♣♧♣°º¤ø
    笑下*笑下✿░D░A░Y░✿░D░A░Y░✿過美好快樂天*°•
    ¤Ѽ``*•♬„ø¤º°¨*˚❉°•♩¤ ♪⊹*•*¨*♫•:。.¤Ѽ``*•♬ø¤º°¨*˚❉°•♩
    ♪▄ █ ♬ █ ▄ ♫ █ ▄ ♩█ ▄ ♬█ ▄▄ ♫ █ ♩♪▄ █ ♬ █ ▄ ♫ █

    回覆刪除
    回覆
    1. 神婆, 你要多點來陪我, 我這兒好冷清清呀 !!!

      刪除
  4. 鋸佢一頸血?哈哈,好玩,一於咁鋸,比機會佢破費!

    回覆刪除