2014年12月14日星期日

E 媽生日宴 ~ 稻香


昨晚的生日宴在荃灣眾安街68號, 稻香酒樓.

嘩 ! 好多人好多人滾滾下, 又好多人吃套餐. 我們這晚十個人吃了個八人餐, 因有一個BB, 一個小孩在, 表哥說話叫十二人又太浪費食物.

等我, 做一頁美食擁薦, 八人優惠套餐...


(1) 鴻運乳豬全體 (2) 高湯波士頓龍蝦伊麵 (3) 碧綠珊瑚象拔蚌片  (4) 紅燒珍珠翅   
(5) 清蒸沙巴龍躉 (6) 蠔皇花菇原隻鮑魚    (7) 生炒腊味糯米飯     (8) 壽比南山桃包

乳豬整體太瘦欠一層薄薄油脂, 欠香脆口感, 買相不錯.
高湯波士頓龍蝦伊麵, 龍蝦好新鮮好大隻,  略嫌伊麵芝士味不足.
紅燒珍珠翅, 翅針不多加醋後都可以.
蠔皇花菇原隻鮑魚, 生菜最好味, 花菇同鮑魚都OK 啦, 唔可以有太高要求.
清蒸沙巴龍躉, 蒸得好好, 烚烚到好, 好滑好鮮甜...正呀 ! 
黏口腊味燸米飯, 要求不高的話還算可以啦 !

但同我剛煮的相比差太遠啦 !  我不是在講笑.....我在逗緊自已!



壽比南山桃包....太甜啦 ! 但 E 媽話這晚好甜, 好呀 !

茶介, 加一全免, 送汽水6 -8 罐 ( 我忘記了)
價錢, 二仟元有找

環境    :枱與枱之間擺得較密, 枱也較細, 同場有火煱食比較空氣不太流通.
服務員 :態度友善, 沒有因人多影嚮服務質素.
價錢    :  合理
食物    :  整體算合格






~~~~~~~~~~五粒星為滿分 ~~~~~~~~~~~




12 則留言:

  1. •*☀黃昏好⊹☁*゚笑嘻嘻✿*⊹❀。星期日♫*♬°•♩。♪

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳, 我這兒還好有你來訪, 多謝您.

      刪除
  2. 祝E媽生日快樂,身體健康,兒女孝順!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒼海哥, 代 E 媽多謝你祝福. 近來好嗎 ? 忙嗎...

      刪除
  3. 高湯波士頓龍蝦伊麵----->喂喂,你唔係牛油芝士焗喎,嫌芝士味不夠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是蝦轆來的, 次次點菜都是吃 牛油芝士焗...潛意式以為自已吃緊芝士龍蝦伊麵.

      刪除
    2. 所以, small U 要多點來啦 ! 你認真睇就發現我蝦轆...會好好笑.

      刪除
    3. 雪,其實我看完你留言,我都有蝦轆

      因為我見你寫「是蝦轆來的」,我即刻拉返上去睇你叫的是不是「大蝦/中蝦伊麵」,而我見到類似ge野就搞錯左看成是「龍蝦伊麵」。>_<

      有來gar,不過你有時寫d情書之類,梗係唔應該有我呢d人黎覆你留言啦,呵呵。

      刪除
  4. 笑. 寫情信唔放便回, 驚你女朋友見到誤會呢 .
    咔咔咔

    回覆刪除
  5. 祝E媽生日快樂,雪雪青春美麗。

    回覆刪除
  6. 祝E媽生日快樂,雪雪青春美麗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 火姐姐...遊到這兒 !
      祝 女姐姐青春美麗. E 媽 12月生日. 今年沒跟她慶祝.

      刪除