2017年10月31日星期二

哈囉喂快樂


一邊渴甜麵鼓湯時一邊問他.  我的網誌真係寫得很差呀 !? 那篇觀星POST 抄作得一點也不美他說的!? 

我在維基找好耐架啦 ! 你咁叻又唔講解我知..... 

挖苦我完一次又一次.  佢話哈囉喂個個也出南瓜頭都無新意.  

我呢 !! 專登叫碗他麵鼓湯給他呀 !? 

你們想到嗎 !! 想到我已出現了報復的動機呀 !

這個洋人鬼節真的好開心可以扮鬼扮馬, 在街上撞到很多可愛戴閃爍皇冠公主, 揸掃把女巫, 同黑衫黑褲黑貓仔.  唔該唔好行埋來,  我無糖糖在手袋.

咁 ! 晚晚都寫網誌係咁上下啦 !  要求多多......

哈囉喂快樂呀 ! 睇睇我擇些公仔不知幾可愛呀 !

2017.10.31






沒有留言:

發佈留言