2017年10月16日星期一

四眼仔的近況



想出去逛逛想了好耐啦 ! 最想逛是什麼地方  !? 我鐘意看家居的擺設...

一邊看一邊幻想自已間夢幻之家.  兩個人一齊總有不一樣的品味.  以前, 看了一個廣告真笑了一陣子, 男主角將他致愛玩具偷偷地放在花盆葉和草入面, 怪獸仔匿匿藏藏的散佈每一個角落又不能破壞她的簡潔及明亮和諧家.

我的他呢 !? 床頭燈下面又有一隻海賊王, 一個細路仔家同一個熱帶雨林feel 應該怎樣融合併湊起來呢 ? 

我沒這個本事去設計. 那你劃副圖給我看看. 我想看看身為設計師的你有什傑作劃到出來. 

佢話...采我都傻呀 ! 返工攰到 ccccccc 放工重那有時間去做這些無謂的設計.

佢呢 ! 近排好懶一放工又話勀又話唔想出街逛.

我偷偷地影了他劃幅圖畫, 佢真係劃得幾靚.  不過, 我沒膽放出來給你們看. 

我驚串煲會激嬲他又驚這是公司客人的畫就不太好了 !

嗱......跟你說說四眼仔的近況, 免得你們亂猜以為我倆已散了 !


2017.10.16 (星期一)

沒有留言:

發佈留言