2019年10月1日星期二

打人當情趣



“卡通拳套”的图片搜索结果

打人打到我手痛, 佢身材好大隻,  勃發後胸肌好勁.  石頭一樣硬, 纖纖玉手打他就是苦了自已.  

買定個樓上那一種玩具放在家中, 嬲起上來呢 ! 戴住個手保護套才跟他駁命. 

眨起了邪魅笑容, 要用手戮他後腦. 

喂 ! 你係咪說真的, 那有人這樣子對付喜歡愛人.   

玩吓姐, 佢不會還手打我,  佢扮沙包俾我玩, 逗我乍.  

要是他來真的跟我對打, 我一定口瘀鼻瘇. 

他他都最鐘意演胸肌.  現在俊朗面容是不足夠, 還要有健碩BODY 才算得上美男子.......

你說說, 我講得對嗎  !?  

2019.10.01



沒有留言:

發佈留言