2019年10月21日星期一

2019.10.20 接機



“香港國際機場”的图片搜索结果


昨天去機場執返兩個人, 帶回家. 

本來呢 !

他們要去一個住旺角朋友家中借宿.  無呀 ! 無巴士塔, 所有路經旺角, 深水埗都停駕駛.

點樣可以安全送到他們去達旺角, 咪開玩笑啦 !要我深入極度危險境界, 勸他們住一晚酒店先啦.  佢地重話要等半夜人清場後, 就出返去.....旺角.   

最後, 他們說我家太偏遠, 於是去了別人家.  但我要去陪吃飯.吃到三更半夜差點要他們收留埋我.

一見面在機場就話要開行里箱, 分派朱古力手信.  帶了一皮箱朱古力. 

我攞了一盒勁大金莎,  又質多兩KGS 純黑古力. 

等了幾個鐘, 諗住入機場慢慢行, 食點野. 原來國際機場封鎖晒.  在機場巴士呆等. 幸好, 尚有手機可以看看網上短片, 看看女孩愛看的網上書籍.

機場真係得好少外國人來,  都看不見了 !

是否有時空錯配感覺, 我諗到什麼就寫什麼, 沒分時間序.  所以, 看著看著會感覺很亂.

請多多包涵. 多謝體諒 !


2019.10.21


沒有留言:

發佈留言