2014年11月21日星期五

最愛及喜歡騙他




係 ! 無錯是應允過他, 在生日時給他驚喜感性內容網誌, 為你打造一篇艷情故事.

不過, 這麼多年我開腔說謊話, 講過唔算數, 講了又當沒說過...

他應該好清楚我為人, 最愛及喜歡騙他, 我那會懂得寫艷情小說呢 !

又或者...我說生日是他的舊曆生日, 但那個他沒正確跟我說在那一天生日. 

所以, 又不可說是我食言, 是他沒明確告知, 檢控我反口罪証不成立.

或者, 有一日我動起腦筋上來, 會出一篇笑大人個口, 引人入勝的好文...不過, 連我自已也沒法肯定要幾耐才寫好出來. 

每年小雪那天就是我出生大日子乃沒收到他送來禮物, 反過來叫我送文給他...他都幾有意思, 幾好笑.

等我收到他一頓豐盛晚餐後才再想想...怎樣去應酬他.

明天, 放假一日不用等我起身跟你說早安, 午安同晚安.

不過, 我會等你先跟我說「生日快樂」. 

雪 - 2014.11.21







8 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪,寫錯字,刪除了這則留言。

      刪除
  2. 我會等你先跟我說「生日快樂」?
    好,滄海哥跟您說吧:
    生日快樂!身體健康,生活美滿,天天有人錫!.

    回覆刪除
    回覆
    1. 滄海, 來到 blogspot , 雪網誌就變得冷冷清清 。
      2014年生日天有蒼海哥到訪馬上就想到你幫雪做生日網誌時快樂 。
      今天在這可在這再見蒼海哥, 我特別感受到 「生日的快樂 」 。
      再一次多謝蒼海哥厚待...

      刪除
    2. 靚女,昨天也出了網誌,敢快去看!
      http://lingzihui.blogspot.hk/2014/11/blog-post_22.html#more
      近來覺得雪不太高興,唔好咁啦,大個女了,要學習冷靜思考!

      刪除
    3. 蒼海哥你怎會有這樣感覺呢 ! 是工作太勞累所至...間中控制不到自已情緒, 在網誌發表了不高興情感.

      刪除
  3. 哈,雪,看了你這篇,發覺你都幾適合做官。=P

    你生日了?生日快樂,笑口常開。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 已過了生日啦 ! 不過今天重要生日快樂, 重要笑口常開.
      嘻嘻.....唔好這樣說我啦 ! 做官潛質...
      我講過不算數是睇人架...佢都無信義, 我又點可對他有信義講呢.

      刪除