2019年10月30日星期三

心咁情願去陪他側計仔的大叔



今晚在國內專門吃雛鳥晚飯. 

好肥貳餸菜, 有一隻幾斤重大雛鳥、 一隻大肥鵝、 一條盤龍鱔、 羊腩煲、 生炒糯米飯、 南瓜煮芋頭、清蒸盧魚、 青紅召茶樹菇炒肥牛、 豬手、 鴨粥、 曼頭、 百花蛇湯、娃娃菜配雜菜.  

飲了蘋果醋都消化不來晚飯....我忍實無食 鴨粥、 曼頭、生炒糯米飯、全部最多吃兩件止. 

今晚有什麼好笑及值得一提趣事, 在FACEBOOK 說了.  

你在那兒看啦 ! 我驚俾大叔見到.....我驚有人入了這兒.  阿叔好有勢力不可得罪.  

哈哈 ! 寫住咁多先.  找日再說這個飯餸話題.  

我想你幫我做一頁私人家課, 有人想同我談一談香港最新政府政策....頭痛了 ! 

要應酬另一個大叔.  心咁情願去陪他側計仔的大叔.  

笑了 !  

2019.10.30

沒有留言:

發佈留言