2019年10月29日星期二

隻眼朦朦




慘啦 ! 部腦唔知按錯了什麼制, 睇唔到短片, 去YOTUBE 又聽唔到歌.  無聲音出呀 !

你放了什麼深山雪怪出來, 俾些什麼東東我看呀 !?  我睇唔到又聽不見.

你咪笑我隻眼有問題, 見到人放藍莓就知我要補眼啦 !

隻眼朦朦, 有時都幾好.

有咩好呀 ! 有人夜媽媽摸上來, 睇不清個樣就大條道理不開門.

然後, 等他在門外守候,  先生找誰呀 !

等一等, 等我找到個黑框眼鏡先.

門外個人叫:  [ 靚妹, 你係咪係度玩嘢呀 ]?

哈哈 ! 笑到我肚痛....專登扮嘢整盅佢.

快點入來啦 ! 等住他整電腦重玩, 他走左你就知衰.


2019.10.29








沒有留言:

發佈留言