2019年10月12日星期六

開枱砌返十六圈.



“卡通打麻雀”的图片搜索结果

費事出街坐地鐵, 無去街在家中悶納中,  無無聊聊有什麼好搞作, 一於試CALL 齊人馬來家開枱砌返十六圈.

想一想打牌就人都爽晒, 好耐無玩啦 ! 上次她們出千千我.

那天, 就喜歡做筒子但原來沒有了兩隻一筒, 打完四圈都無開糊重話不是在千我 ?

打牌講章法, 自問一定不是高章的人, 但羸錢是靠好運氣.

但她們出千就不對嗎 !? 是嗎 ?

重蝦我睇唔掂舖牌. 成日吹我打快點..............

 一陣間收埋兩隻五萬整估返她們 !? 好嗎 !? 說說笑就可以.....

一陣俾她們知道我CCC 緊, 唔可以出千.

 說說笑就可以..... 唔洗收埋DDD 錢, 俾晒我啦 !乖啦......

一陣食薄餅不做飯了, 這麼才能專注打嬴她們.

由五點鐘開場約好了 !


2019.10.12



沒有留言:

發佈留言