2019年10月18日星期五

卡通動漫公仔,



多謝你花時間幫我找卡通動漫公仔,  很可愛也很喜歡, 個個都好靚麗, 又很有個人特色. 

我選中了她做我臉書頭象, 因為她面部表情似足阿雪現在一模一樣.

嬲爆爆, 唔多HAPPY , 有一些扁扁嘴........

他說:  [專登找俾你] , 因咩事會這麼了解我 ? 



上面這個呢?  這麼靚女不似我.  剩得個眼鏡有代表性. 

今日, 同事們都話要買張太空SIM 卡用來開個新FACEBOOK ACCOUNT , 那就可以多幾個化身, 去人地地頭罵罵人, 換個頭象就隱藏好個人真身,  LAM SNOW 咁多好朋友, 隱藏真身後要從新去認識新朋友, 再去重新了解他/她們 !?

我們友誼已建立在不多不短時間.  如果, 有一日LAM SNOW 離開了大家化身成另外一個她, 你們仍能找到LAM SNOW 出來嗎 ? 也許, 他會說.....要走不留人.

寫寫下, 寫了去那兒呀 !?

你地投票喜歡誰, 你鍾意那一個頭象....我收齊意見會再轉一轉.


2019.10.18 (星期五)


PS ....本來明天去車巴士遊港珠澳,  他不批准我出門去遠要陪他.





  

沒有留言:

發佈留言