2019年10月1日星期二

最愛的梅菜豬肉



買了個新爐, 真大分派用場.

我一度懷疑是顯示器壞了, 出問題.  但無理由公司同家顯示器一齊壞  !?

而家數數手指, 個顯示器都買了好幾年.  兩百元用一年都時候買個新的來用,  真討厭又要破財.

因為, 去了買電腦顯示器, 遲了回家. 那麼 , 那個新爐就發揮了它的功能.

蒸一碟梅菜豬肉, 蒸一碟仔白飯.  按鍵鈕開爐後就入洗手間去洗白白, 洗顏.

洗完白白就有飯食盟, 真正都痺.

人家我吃得茶記多, 食得味精多.  好厭惡.

所以特別鐘意自已做的飯菜.

這個梅菜豬肉飯, 兒時的最愛吃......那時候, 有這味菜餚我可以加飯三大碗.

今晚, 一碗飯一碟豬肉, 好滿足.

遲點才正式出個食譜給你們,  公開我最愛的梅菜豬豬.

唔寫太多字啦 ! 電腦版面出了事......

話我知, 你鐘意食物是什麼 ?


2019.10.03





沒有留言:

發佈留言