2013年10月31日星期四

I COPY ~ I AM


我要加油去做 COPY & PASTE , 將我 在YAHOO數年間寫落舊網誌幫過來.

我想緊辦法架啦 !

如果沒辦法就只可用最白痴原始方法, COPY COPY & PASTE .......

一篇一篇的一貼.........擇些自己喜歡的. 

都幾好一邊上貼又一邊重溫舊誌, 都不失為一件樂事.

你就好啦 ! 按幾個制就搬完.........

我和你, 妳密件留言就要好好收藏的手指中啦 !

搬家~~~~~~~~怎樣說也是傷感 !  我們一齊傷心幾天啦 ! 之後又再..............哈哈, 嘻嘻, 呵呵 !!


雪 - 2013.10.31








4 則留言:

  1. 聽聞d圖要再upload GAR,唔係會Load唔返。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我尚有搬家, 唔知點算....可能讓舊文變成歷史.

      刪除
  2. 雪雪 , 快 D 搬網誌啦 , 吾係就浪費啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我識搬呀 !! 星期六, 日再睇睇啦 ~
      我連入你屋企都唔入到.................嗚嗚

      刪除