2020年11月6日星期五

得閒提早慶祝呀

 


突然間好掛住些日本食物呀 ! 去日本又肚痾不可以大快朵頤, 真有點遺憾.  唔知幾時再有機會去日本旅遊. 如果, 可以去日本住上三幾個月也不錯.  

又無買麵鼓回來...其實一田也可買到, 但總覺得帶回來的會更好更好鼓味. 

點呀 ! 你欠我餐BIRTHDAY 飯幾時得閒提早慶祝呀 !? 一於要他請吃日本餐. 

我唔吃有虫三文魚除非燒熟了, 我又唔吃肥淋淋魚子壽司. 咁 ! 究竟他和我愛不愛吃什麼日本食物呀 !? 

我最鐘意天婦羅熱烘烘燙嘴又脆卜卜. 

不過, 有人怕生瘡........ 

不過, 有人又怕腥........

哈哈 ! 其實, 佢會不會吃日本食物 !???  

寫住這些先....要補寫日記.  886 ~ 

沒有留言:

發佈留言