2020年11月12日星期四

別亂買廚具, 買時要想清楚

 



接二連三有人要轉贈我氣炸鍋, 第一時間好想要的, 因為近排社會上較新興流行的煮食用具, 以熱氣流加熱食物.  沒有想清楚就說好呀 ! 「 多謝」.

幸好 ! 過了30分鐘, 突然間醒起自已家人蒸,焗,爐不就是有熱風功能. 不就是常用來熱風烤酥脆餅食.  

是不是無必要擺多一個器具在家中呀 !?  哎呀 ! 「我都是唔要啦」. 地方細好難再放多一個. 

他....好失望, 我沒有收留他的氣炸鍋.  

唔緊要啦 ! 我睇一睇有無朋友岩用, 或者幫你找人要, 有消息再通知你. 

有時候, 買煮食用具就要想清楚, 睇清楚是否合適自已使用才好去擁有, 買了回來用一次就話要送俾人又浪費金錢, 又要煩去找到合適人, 真是有點難度. 

家中都有一些輕巧炸爐, 榨汁攪拌豆漿機, 十人電飯煲,  電子燉盅....一放就擺了好幾年未有拿出來使用.  我又不捨得送給別人, 所以還是自已好好保全愛護.  

嘻...我要對它們好一點, 得閒要拎它們出來灌灌熱油, 浸浸暖水, 嘆嘆飯香.  

嘻...要約一大班嘩鬼好友才可以出動這些道具. 

唔好學我, 別亂買廚具, 買時要想清楚, 不要胡亂購物......擺到一地都是廚具時就笑掉大牙. 

我終於知道錯, 唔好學我. 

2020.11.12

沒有留言:

發佈留言