2021年4月28日星期三

朋友請吃放題

 

有人WHATSAPP 我, 想約我一起去吃日本放題.  近年我口味已改變了....早幾年前剛興起日本放題就喜歡去吃, 吃氣氛也吃新鮮感.  

現在約我去吃放題不合時啦 ! 因為剛剛才吃完, 再食就壞肚皮.  

還要說著要去光顧同一間 X 屎屋😵😁🙊. 

鮭魚不新鮮, 海膽卷不新鮮只吃海膽不吃飯. 

肥牛窩好柴咬都咬唔入, 吞拿魚都算食得吓, 螺呢成口沙.

幾百蚊一位竟然無咩好食 ? 這是我個人問題, 朋友食得很開心, 我陪食也陪得很開心, 不感說難吃因為有人做東不能說掃慶的話.  

最值得一讚, 我吃了兩件羊架...又淋又滑, 重有香草味.  我們吃了很多條蝦來自不同地方. 

今次這個他又沒有說明請客, 自已出錢我就不捨得這樣浪費了.  



 X 屎屋😵😁🙊你係跟他一樣很想去那兒大快朵頤 ? 

沒有留言:

發佈留言