2022年8月1日星期一

生態花瓶

 


係淘寶買了些鵝春石仔、 白色沙、  黑色泥沙、 微形水泵、玻璃缸、 海苔、 微形植物.  

 重買了隻青娃.....唔係呀 !  買了隻三腳金蟾 .  我要擺招財風水局.  

嘻嘻...姪女教我的.  而我又覺得好靚又可以 DIY 自已整.  漏了未買紫外光燈呀 ! 

但家窗台有陽光又有新鮮空氣, 可能不照燈也成.  上面條片就是我參考的製成品.  我要有活動流水又要有海苔,  最好有朵小花花.  不知是否會出現技術上問題呢 !? 

可能好易冧埋一堆,  哼 ! 整完才知難定易.... 未知幾時會收齊貨.  整得靚又種唔死就再拍張相擺出同你們分享.  

養多條魚仔都幾得意呵呵 ! 用來送俾男朋友的.  


2022.08.01

沒有留言:

發佈留言