2022年8月6日星期六

我的第一張電競椅

 



 喂 ! 我預支了消費卷啦 ! 買了張電競椅, 想買好耐啦 ! 做辦公室的白領麗人坐足八小時, 回家又要黏土一樣似的黏實張椅. 要上網同網友吹水, 假日又要在電腦前看影片,  看台慶. 還要做我的兼職的文書.  所以, 今個月一有消費卷我就急不及待去買張椅來慰勞自已. 

喂 ! 你呀 ! 躲在家要做直播, 又要剪片又要做文創又要做編輯工作的你, 更加要有一張舒舒服服的椅子來激發源源不絕的創造力呀 ! 

喂 ! 提一提你現時很多產品因為有消費卷而大打節扣來吸客. 快點去買翻張電競椅.  

我等不到電腦節來臨啦 ! 本來諗住在電腦節才入場睇睇有什麼好東西買.  

笑....我買最平的.  

2022.08.06



沒有留言:

發佈留言