2022年10月23日星期日

假期是這樣過

 



放了三天連假, 第一天去了帶了很多禮物入新界找姨媽,  之後同她們去在逛公園睇蜻蜓看孩子踩單車, 行到腳仔軟我不知幾想踩單車. 之後陪她去商場 , 她說有消費卷要SHOPPING.   我要幫手擇又要幫手拎.  晚上很晚才回家.  差點要留我在她家中過夜, 要孖埔我不太習慣. 

第二日本來好了好姊妹去SHOPPING , 整頭髮.  點知那個有俾兼職糧老闆在大陸回來了, 話給他知約了朋友.  可以下星期見面, 但他卻死纏不休, 唉 ! 唯有推了好姊妹約會.  俾他折磨大半日. 

無計啦 ! 收得人工就要開工交人.  佢話下星期重要再見見面呀 !  

今天, 本來想做點家務, 做做清潔, 但點都要先去整頭髮. 又要應酬返失約那個好姊妹.  
我幾天假期也沒有好好休息, 剛剛又要去百佳上糧.  

HONEY 重話要約我去看 9:30電影, 我真係無力啦啦 ! 俾我放日假啦 ! 我在求求他......

昨晚還失眠了三個鐘, 四點醒來就睡不著了. 

怎麼好像沒放假一樣 ?? 

2022.10.23


沒有留言:

發佈留言