2022年10月26日星期三

收囍帖

 


收了二張餅卡, 好在沒有請我去飲.   又有一個舊上司嫁女都無請我飲.  不過, 撞到她, 她話剛嫁女要請我吃飯夾硬要埋我張單.  

一個朋友就只派卡, 所以今晚我有流心芝士撻做宵夜

公司形英帥的新上司, 11月結婚派左張一男一女邀請卡.  重要去埋些勁高級豪華尊貴地方. 

慘啦 ! 都唔知要做多少人情才不失禮.  荷包好傷呀 ! 

算啦 ! 自已安慰自已都未去過這麼靚地方, 他們俾個機會我去見識一吓.  

可能近日放鬆, 又可能等了太耐關系, 這個11  月真係好多朋友結婚.  也慶幸尚有限人數, 不然就收囍帖收到手軟.  

在這兒要補祝他們有情人排除萬難, 終成眷屬找到好伴侶.  


2022.10.26



沒有留言:

發佈留言