2014年10月25日星期六

街市情緣-3

微創作故事,版權屬網主(我) 所擁有。
不得侵權抄襲, 敬請自重。 





笑......一個女人, 一扇木門駁一條私家路霸佔一幅私家皮.  從此我不可說大富大貴也開始有溫飽生活.

在劏魚地灘前面有一道深坑溝渠, 一渠之隔有幅空地.  這剛好可用來給買貨人泊單車, 放手推車仔.   放下木門不到一分鐘就有大哥, 大叔想過橋.

馬上寫張細字報...泊車連看魚, 蝦, 蟹, 蛤蜊. 大蘿細蘿一律收費為  xx 大元,  代叫苦力叫客運免費.

從此日開始不到一個月, 每個到這漁市場買貨人, 都按規舉給路主的我捧上過路錢, 而一幅空地也漸漸變成公用停車場一樣.  而我要一眼關四方, 真的要眼也不眨眼幫人家睇實貨物安全, 這個年代有很多壞人, 窮人也因生活艱難困苦迫著去偷竊.

遇有大哥貨主要搬貨就叫到聲嘶力歇, 「叔仔...有海產要搬呀 ! 」

我同叔仔是沒血緣關係, 叔仔是一名已改過自身年輕道友, 但沒人願意聘請他找他開工, 他終日在街市流連等工開.

當第一次聽叔仔說, 十來歲喜歡女孩不愛他, 他誤交損友, 借毒品痺醉自已.

閒時我喜歡請他吃煙仔, 他沒貨搬就坐在我旁邊打牙交, 也會幫我入漁欄搬魚...

望著他後悔沉思樣子, 我就決定要幫他一把, 所以有海產就叫他搬, 最鐘意請他吃茄汁大蝦轆 (幾百擔中最靚最大隻的~哈 ! ), 煲到准山黨參魚湯會打碗給他.

他真可的一直走在正確路上, 變回好人一個. 


雪 - 2014.10.26


4 則留言:

  1. 好犀利呀. 好多單車

    回覆刪除
  2. 這個女主角好捧, 好堅毅, 我好鐘意她, 好敬愛她.
    是呀 ! 我寫那個年代用單車多.

    回覆刪除
  3. 加油啦,希望見到多些小說。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係好似小說...沒對話, 欠人物, 欠情節.
      想緊點寫得好點出來........盡力架啦 !

      刪除