2013年11月14日星期四

吃蝸牛法國大餐 ~ 有人請




唔知呀 ! 唔知道....... 唔知你說什麼 ?


NEXT WEEK 想陪我, 去法國餐廳飲紅酒 又或者你親自下廚做款撚手菜式飲暖熱的酒。

好忙早幾個月就已約了舊朋友。 另一天, 又正安排同他的朋友一起柴娃娃。

低下頭微笑,微笑是知道他著實記得我們戲言。

他反駁說舊年不是一早說好了 ? 這個約會 ?

係我無上心,點好呀 !! 如你不介意的話, 吃飯日子就由我定, 搵日等我忙完我再通知你 !

有些人從不喜歡承諾,但他偏偏在你沒準備時對現。

多謝你先,我唔客氣啦 ! 到時食餐勁的 ~ 你不要叫痛呀 !!!

咁辛苦我一定不用要你身水身汗去煮,一定要吃蝸牛法國大餐 。


雪 - 2013.11.14





8 則留言:

  1. 蝸牛我食過! 不要期望過高! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中一次半次, 黑黑地蝸牛.....好食唔好食, 見人見志啦 !

      刪除
  2. 回覆
    1. CANDY , 有空多點來探探雪啦, 好冷清呀 !!

      刪除
  3. 點會呢? 這幾個月, 人人搬BLOG, 搬到黐哂線, 過咗26/12等亞虎摺咗, 人氣自然到喇! 放心啦!

    回覆刪除
  4. 我參加輕鬆搬, 但只可選去XUITE, 個幾月先掂; 這裡我自己續篇搬, 好辛苦, 結果工多藝熟, 掂哂喇!

    回覆刪除