2013年11月17日星期日

我亂想了些不該想事............





又話好多節目,又話要慶祝.......又話要學好朋友炫耀切六個蛋糕。

早早同媽媽去了香港仔飲茶,在那間街坊茶居撞到初戀情人的好兄弟 ! 撞到喜歡他的女生............

見到他/她們讓我亂想了些不該想事............

想起以前,想起同他一起過生日片段...........突然間,真的唔想出外, 臨時推了早早約定節目。

也許,今天醒來時有少少感冒, 有些少心情不佳, 也許是性格到 !

也許,我是怕時間趕不及將雅虎網誌存檔.  真係好花時間, 好辛苦咩...........你話啦 ! 要backup
這麼多的網誌......真係一張都不想遺失。

也許, 我真的想黏家,想留家看套笑片....聽首美妙音樂 !  笑...........


7 則留言:

  1. 回覆
    1. 最起這他時甜時苦....茶茶心甜你來探我 !!

      刪除
  2. 回覆
    1. 都一樣尚有一些感冒, 可能太勞累所至.......貪玩之過

      刪除
  3. 依家感冒好番啦! 平時多飲熱水, 戒凍嘢, 身體會好d的. 加油啊!

    回覆刪除
  4. 過來走走,撞到一D朋友!原來您姓 Lam!

    回覆刪除