2013年9月11日星期三

柴狼~大話叔叔


已行得快 !  你好趕呀 !  趕了三十分鐘都未到

大話叔叔你無時間就唔好開空頭支票啦 !!

我一早就到啦 ~ 她等你等到脛都長塊臉好似酸梅乾似的, 個蛋糕燃擺到溶啦。

你知啦 ! 你不在場我地好悶架.....她又喜歡同你玩, 聽你大話連篇, 係都要見你才懂得笑。
11:00 鐘人都重未到, 再過多十分鐘唔好來啦, 嬲到我跳起咁滯, 出年你要請定假呀 ! 無誠意.....

他話她一定唔會嬲喎,只要見到此新款紫色蝴蝶結禮物包,一定愛不擇手。
錫啖他都來唔切 !

好呀你,好有自信 ! 欺騙妹妹的柴狼

我講我嬲, 他話她唔嬲....激唔激氣呀 !!??

雪 - 2013.09.11

5 則留言:

  1. 雪,來打個招呼先^^

    雖然兩手空空帶梳蕉,唔好介意喔﹗呵呵呵

    回覆刪除
  2. 雪妹妹:哥哥來跟您打過招呼。

    回覆刪除
  3. 好啦 ! 見到你地都在...要多上來啦 ! 暫時用住先啦 ~~~~
    始終都是愛 yahoo, 有感情架嗎 ?

    回覆刪除