2014年4月21日星期一

復活節兔仔沙拉


今日悶悶地一個人在街上遊盪, 明明有朋友約出外短線遊...幹麼要關起自已, 為什麼不約朋友 ?  唔...我累嗎 ! 不想上街......想獨享寧靜.

找些自已鐘意事做, 又幾得意主意...就這樣做了個應節生果蔬菜沙拉.  切粒相片我不放上來, 你喜歡可按自己喜好去隨意選擇 :

福字紅包...哈哈 ! 祭拜親人時媽媽質給我的, 已放雪櫃兩天.  這次可大派用場.  被免氧化啤梨及草莓非浸浸鹽水不可 :




復活蛋又點可以缺呢 ! 它是這幾天的主角, 一陣就會變身成可愛的復活兔仔.


這就是兔仔的腳和耳朵材料, 粘米粉約四湯匙, 鷹粟粉用量不多約 2湯匙.  約BB拳頭大就足分量因我只做兩隻公仔.

這次我加水加糖. 如果, 想好吃可加糖加奶. 搞拌糊狀及需要時加乾粉用手搓成較軟綿球狀如圖示.

我將一半材料加混入紅包碎. 最初是不太紅...我再加一丁角紅的草莓...唔 ! 差不多了 !
大火蒸約 5分鐘.  在粉團尚熱時就馬上搓成要的耳朵及腳板形狀, 粉團已難搓攤凍了的話你瀝起來會變硬或搓時會出現裂紋.

       


一人一盒不用爭......................一盒是我的, 另一盒是誰呢 !? 唔話你知......


                          我隻兔仔係咪好可愛呢 ! 可愛到我也唔捨得吃 ! 兒童一定會喜歡.

                                                    正嗎 ??? 可愛嗎 ??? 


祝大家復活節快樂 ! 明天又要努力工作啦 ! 努力等五點半.......

雪 - 2014.04.21

11 則留言:

  1. ★。・゚゚・☀。・゚゚・。☼♦・゚゚・。☁。゚☾。・゚゚✫
    ...∧_∧...MY █▄♡VҼ 好姊妹*。゚ღ*゚
    (`・ω・´)つ。•ೋ♦話咁快又晚安 laa
    ▓░∪▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓✿

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳, 哈哈 ~ 話咁快就到晚安, 好夢啊 !

      刪除
    2. 我依家先知,雪妹妹真有兩下子,白兔公仔好得意!

      刪除
    3. 請問,什麼叫「紅包碎」?

      刪除
    4. 我無色粉, 剛有紅飽, 整碎它溝色用.

      刪除
  2. 雪,咁可愛ge小白兔,唔捨得食呀!你好叻同埋好有心機呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 潔潔, 多謝你過來呀 ! 我鐘意整嘢食...不過, 平時無時間吃即食快餐多.
      你快點又整來玩玩....

      刪除
  3. 雪,你整野都幾有心思,你係咪成日整野tum小孩gar?=P不過,我諗,食那位即使不是小孩,見你咁有心思,都會開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 專登整來逗自已開心, 我咪係小朋友囉....哈哈 ! SMALL U 你寫文寫得好靚.

      刪除
  4. 回覆
    1. hi ~ may ho , 你好呀 ! 是好可愛做來逗朋友仔開心的.

      刪除