2023年4月3日星期一

為自已增值

 



好累呀 ! 因為工作忙得不可開交, 有同事離職要接手她部份工作. 

有些同事又話怕疫情不願上廠, 無人肯去國內返工.  老闆就迫我上多幾日.  唉 ! 真係一份苦工, 要早上七點出門, 八點四十分去到福田口岸, 回程返到家都要七, 八點.  又沒有辛勞津貼, 加多少少人工又被做同事眼紅症.  ( 笑...新老闆主動幫我申請加人工, 已經加了所以有人眼紅紅). 

我重怎有力去寫網誌 ?  一吃飽飯就眼瞓啦 ! 

明天又要上廠, 返來早上開工又要清貓貓.

晚上又要陪家中隻貓貓玩, 玩到累就不知不覺地睡著了 ! 牠好鐘意抓我, 想抓醒我陪牠玩.  

轉工, 想架...想了很多年啦 ! 但無學歷無專長好難轉.  諗緊有什麼課程可以為自已增值, 都累成這樣重有力去返學?  你諗清楚才好去報名.  

 雪

2023.04.03    

沒有留言:

發佈留言