2023年4月7日星期五

壓力荷爾蒙

 


我近排有些屈結總是想著一些無聊但又令自己想埋一邊事情.  今日假期就幫自己放空一吓.  

一個人在長堤霸上走著走著, 去到在海邊呆望遠眺. 

 在海邊沉淪...去了邊樹?  真係好無聊 ? 人影杳杳的..... 

咁樣才正呀 ! 這個灘好荒蕪, 可以靜靜地聽聽海浪聲, 咸咸地海風撲面而來, 呼吸著我鐘喜歡的空氣.  望著我最愛大海, 就好似坐著時光機回到我最快樂日子中. 

好啦 ! 要將自己心中大石一舊一舊搬出來擺在這, 放低那些無形壓力在這個石灘上.  

行完石灘人已經輕鬆了很多,  但都要再加強一點力度.  

一於去按摩院找個國產美女幫我按摩兼推油.  

這一吓 ! 那一吓 ! 點中穴位, 指公力度十足, 做完成個人都鬆弛下來.  

一連四天假期我要將存於體內的壓力荷爾蒙 CORTISOL 降到最低.  

2023.04.07

沒有留言:

發佈留言