2023年5月12日星期五

有沒有認真地看看我寫的

 

點呀 ! 寫成點呀 !? 有沒有認真地看看我寫的愛情「一步」又「一步」? 

佢話好忙 ! 勁無力...累到在巴士上也睡著了, 差一點甜睡在鄰旁靚女香膀上.  

幸好, 有來電吵醒了他, 要不就有人狀告有色狼出沒. 

那都是我的來電救了他, 無嘈住你嗎 !? 

星期六和星期日又唔得閑陪我啦 ! 呵呵 ! 

要同阿伯母爭仔, 搶人呀 !  

我無得同媽媽慶祝母親節, 他又是個戀母狂話唔方便帶我去同他媽媽一起慶祝.  

估不到這個節日要加孤弧單單一個人. 

等我約約那些宅男宅女一齊見見面來.................................



你唔掛住瞓覺啦 ! 快點睇一睇我寫的愛情「一步」又「一步」.  眼瞓一定沒有看啦~

2023.05.12




沒有留言:

發佈留言