2023年5月14日星期日

陪我長大的小寵物

 


見到些金魚仔真的很治癒, 很是可愛.  朋友話是倒模的, 我就以為是廚師的手藝.  見到靚食物真的可以令我很快樂.  

或者, 本來的我就是喜歡小金魚, 見到牠就不其然的快樂了.  以前, 他和我初初一齊時候都養過一條小金魚.  他還會常常帶魚糧帶水草上來看小魚. 

但金魚是很蝦人養的, 或者是我不懂, 沒養多久好快牠就GG 了.  傷心一陣子又買這一條差不多樣子的暪天過海, 怕他知道我養CC 他條魚仔.  有次魚仔頻死邊緣, 我放些鹽給牠又活生過來.  真真假假的小魚他分不出來...笑呵呵 ! 真假難辦. 

所以, 其實我養過好多條金魚仔, 我會用手機拍低魚仔一號樣子然後去找替身. 魚仔二號, 魚仔三號.....不過, 他有時都會好疑惑地說怎麼個樣子花🌺紋變了? 笑....大了肥左就會變樣啦. 

唔知呀 ! 唔知道呀 ! 有不同咩 ?  

年幼時小金魚都是媽媽買給我的, 陪我長大的小寵物.  

媽媽 ! 母親節快樂 ! 在我生命中你是很重要的, 我永遠愛你.   

2023.05.13






沒有留言:

發佈留言