2016年4月3日星期日

我個網誌私評家



點呀 ! 又話答應寫個閱讀報告給我.

好囉喎, 「小白情書」都俾你坤我日與夜趕出來.   個閱讀報告呢 ?

一時又話已發電郵,  一時又話已放 whatsapp.  總之 , 我就是收唔到, 我諗要今晚發夢至見到.

無口齒 ! 無口齒 !  上海菜飯又識食...嘢又唔識做...

我等住...我個網誌私評家他改好後, 才加入的的故事中嗎 !

又話我寫得不合情節, 又話沒女生這樣寫情書..., 其實, 現實我真係未寫過情書, 俾他說兩說就早前...為有寄住封吉信...先囉.

講就叻.  我叫你寫好傳回給我...我個女主角趕緊明天將信放郵箱. 

由於, 朋友未有代筆及回覆拖累下,  「小白情書」未能放出來就是這個原因.

再唔回覆就嬲到失控. 

雪 -2016.04.02


1 則留言: