2016年4月1日星期五

唔親蜜那一隻之嗎 !?





昨晚, 快樂嗎 ! 

昨晚, 有無想起我呀 !

咁 !  你昨晚會想起誰, 又同誰一起......

我說 :  你是你, 我是我. 
 
他說 :  在汕頭呀 !  想你囉...

想愛多幾人這刻, 我想一生愛一個...他說要找多個後備女朋友, 問我做唔做黑市/地下情人. 他的女朋友.  

時間不對......愚人節 !  愚人.......

咪玩啦 ! 一早是你朋友啦 ! 不過唔親蜜那一隻之嗎 !?

難得 ! 有這好友.

難得 ! 有這捐友.

做咩呀 ! 好悶...呀 !  我好忙呀 ! 咪阻我休息......

雪 - 2016.04.01



沒有留言:

發佈留言