2016年4月23日星期六

我想要個近身男傭





一步一步往梯級上行, 人地想瞓晏點他又誠意拳拳說交人陪行梯級. 
又話專登山場水遠走過來……..

真係相伴得不合時不我予, 我一路行就一路自已嚷 : 「好眼瞓, 我想瞓
覺想瞓瞓瞓瞓……

吃罷早餐, 快結帳.  我死都要瞓多陣.

你自睇住碟先有幾套外語片幾好看, 你自已找些細作打發住時間先啦! 

搜尋資料事, 做功課事. 遲點再作打算……….馬馬虎虎做份得過且過也不失為是上策.

懶骨頭就是懶慣食慣, 辛苦點就頂不緊, 整個人塌晒似的.

嘻嘻 ! 如果佢唔睇片而幫我執屋, 洗衫拖地馬上加佢十分. 我想要個近身男傭.

….以上.最後一行, 要發夢才有可能了.

– 2016.04.23

沒有留言:

發佈留言