2016年4月9日星期六

透啖氣都無力...



同什麼人一起 ? 無呀 ! 無同人一齊...自已一個人.

無去街, 一路都在家睇電視同聽歌, 聽朗朗, 聽...一路都宅住在做功課. 

我無開電話, 有收whatsapp 無留言, 自閉中.  

想靜一靜.  透啖氣都無力...我求求你唔好再威我去行幾百級梯級, 唔好再兩個人一唱一和說就我專登來我家附近......

我有咩做緊唔需要同你匯報同交......你又唔係我男朋友.

我只愛睡覺, 只想學習 (大滯...唔識畫曲線圖) ;  我只想睡覺, 睡覺同生活幸福. 



當我怕了你... 

明天要做功課, 中午後會同一班同學去玩, 祝白羊女生日....... 

唔好話我唔陪你...她是我的好, 好, 好友, 我唔想錯過她的生日.  
 
再... 再明天去筲箕街市幫陣個老公公買水果, 橙. 然後買盒乳豬, 雞, 金銀衣紙衣包......去掃墓.

所以...稍後啦 ! 夾到時間我會出來...... 

.......
.......

.......
.......

死, 這麼忙 2016.04.09 仲要走回公司一趟.   為了條充電線.

雪 - 2016.04.08 

 


沒有留言:

發佈留言