2016年4月20日星期三

不要爭科水




不要爭科水

個口話唔同你爭, 內裹就叫你好快點科水….

食完飯就俾錢, 咪乍乍弟弟唔科水, 唔好 AA , 你要俾晒欠我好耐啦 ! . 

你呀 ! 嘴角有粒茄漿飯, 快點找張紙抺抹先. 

得啦 ! 由佢做多點, 反正我忙到死. 

知啦 ! 聽晒你D 話以經, 你得閑 help 我找些資料.  原來, 我唔識資料搜集, 平時有阿二, 阿三, 阿四 做里D粗重嘢點洗我做.

早兩年….我中文打字都唔識架, 都是你幫我打……這一回靠晒你幕後撐我.   

整好就快點傳過來, 岩岩整那份唔岩再整過.

– 2016.04.20

沒有留言:

發佈留言