2016年4月23日星期六

免費維修技工




「我刷, 我刷, 我刷刷刷, 快笑死我」.  你講咩 ?  折緊咩呀 ! 

等我好耐咩 ? 鎖匙幾年前就俾你啦 !  唔好入我間房私家重地.  其他, 地方你咪當自已居企一樣啦 ! 洗手間的扭制幫我修修佢, 渠位有點不暢流, 個膠質要買個新的, 煩你順便裝埋去.
重有, 重有上次同你在灣仔買 LED 燈, 今日要整好.  晚上唔想開大燈呀 !

我放工就回家架.  一陣同你去吃飯啤啤佢.

記著, 整完要抹乾手才好抱的牠 ! 唔準俾佢亂食嘢.

 唔好搞到它黑晒. 

寫住咁多先......我 趕住CHECK CHECK 他整得掂唔掂, 驗收中.

呀 ! 個鐘成日慢, 識唔識整呀 ?

免費維修技工.  如果, 他識埋油油就 VERY GOOD.

雪 - 2016.04.22



沒有留言:

發佈留言