2016年4月26日星期二

芝麻無開門我都唔想.


芝麻開門, 芝麻開門,芝麻開門,芝麻開門,芝麻開門,芝麻開門芝~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


你叫就開門嗱,關格幾天俾我休息下都得掛,真係想我年中無休. 

我都有累時間,我有正經事辦緊,早就跟你說了多晚沒睡好了.你唔可以說見不到我有更新畫面而失落. 雖然,你這樣說我會好震憾竟然有你會喜歡我的寫無無聊聊日記. 

幾時輪到寫阿寶一生?未想到新點子不知怎樣去落默創作.

你給予的那些靈感唔係好岩洗,我睇見自已都忍不住笑出眼淚. 

1. 她癡情他愛他, 她又愛他但兩個都在假裝不知道 ? 
2. 他癡情她愛他, 他又愛她但兩個都在說不是呀 ? 

等我得閑點才碎碎想,想出一個完整點故事.上面有無寫錯字,我好亂呀? 

唔好再追我,我真係疲累不堪.

芝麻無開門我都唔想. 

雪-2016.04.26



 

沒有留言:

發佈留言