2016年4月1日星期五

愚人節個玩笑. 別要光火.......



4 月1 日愚人節, 個個都掛住哥哥死忌, 個個都播著他愛歌 !

我呢 ! 昨晚太晚回家, 隨手點一首他的歌在 FACEBOOK 上播放.  本來想好了一個笑話, 但最後也沒放出來同大家分享, 我怕有人想多了......當真, 就真係愚人節的愚人了.

今日, 愚人節我掛住第一個說愚人節故事給我的人, 他問我知不知道四月一日是什麼日子 ?
唉 ! 那時, 我...真俾他考起, 真係唔知係有愚人節這個節日, 還以為他想整估我呢 !? 他娓娓的道說愚人節是怎樣來由, 人們會怎樣戲弄人, 而這一天他又常常俾人整蠱...

今日遊網再看看愚人節故事 ! 嘩...這麼多版本, 那一個是他那年說的故事呢 ?
死啦 ! 死啦.....印象模模糊糊, 想唔認自已就來八十歲都唔得啦 !

對不起, 阿雪已是一個老太婆, 呃了你們這麼耐 ! 你們知道真相後要原諒阿雪, 原諒我同你開這個玩笑. 別要光火.......

祝你們愚人節快樂.

雪婆婆
2016.04.01



沒有留言:

發佈留言