2017年1月1日星期日

元旦沒節目


昨晚, 等他電話等等吓, 蓋眼閉神, 點知真的瞓著了覺.

後來, 他來電說要收二點.  我話出去陪他吃糖水反正有地鐵又通頂行車.

點知, 他說今日又要返早, 懶得陪完我變肥仔又要涯眼瞓.

「佢老板喔 ! 收埋人命咩 ! 」

做咩除夕, 元旦都要返工架.  搞到我都要陪埋一份變成無節目的人.

我叫他, 過年後好找過份放紅假的工種或者去進修增值做專業人事.   笑...話咁易咩! 他說著,笑著說.

要不來緊三十多年都要人慶祝時, 我倆就各自孤單又可苦呢 !?

假期......無見過人咁 ! 點得架.

唔理你呀 ! 聽日要陪返我去街.  好快點想定聽日有什麼節目, 見三個鐘都好呀 !

有時, 一講到這些話題, 他沒有多說, 緊要關頭就提一提我. 轉工話咁易咩......點, 點, 點又點點點喎...

得啦 ! 得啦 !都係想見多他兩面, 都係想同他撐撐枱腳, 行行街吃粒街角咖哩魚蛋姐.

2017.01.01 新年快樂...都要想想辦法讓自已快樂.   

雪 - 2017.01.01


PS ...寫時候沒節目, 寫完就有人約啦 ! 今晚有人請吃飯...笑 ! 

9 則留言:

  1.   ✿✿  ✿✿✿✿✿✿✿
      ✿✿  ✿✿   ✿✿
    ✿✿✿✿✿✿✿✿   ✿✿
       ✿✿ ✿✿   ✿✿
       ✿✿ ✿✿✿✿✿✿✿
      ✿✿  ✿✿✿✿✿✿✿
      ✿✿✿  ✿✿✿✿
     .✿✿✿✿✿ ✿✿✿✿∧∧
    .✿✿✿✿✿✿ ✿✿✿✿・ω・)
      ✿✿  ✿✿ ✿✿⊂ノ。。゚♡福你
      ✿✿  ✿✿ ✿✿ ✿✿
      ✿✿ ✿✿  ✿✿  ✿✿
    ❀笑嘻嘻💞每一天身體健康❀
    ❀笑呵呵💛每一時大吉大利❀
    ❀笑哈哈💕每一刻接福順境❀
    💘💙💖💜💚💗💝💟*¨*💌

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳, 見到你最開心. 我接實啦 :

      ❀笑嘻嘻💞每一天身體健康❀
      ❀笑呵呵💛每一時大吉大利❀
      ❀笑哈哈💕每一刻接福順境❀

      刪除
  2. 香港地返份工,早出晚歸,冇得放公眾假期,又輪更,所以好多問題產生

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔 ! 咪係...香港人都幾辛苦, 日做夜做, 人工少少.
      大財團有錢賺又無社會責任. 政府又搞唔掂住屋問題.
      苦了我們年輕一群...

      刪除
  3. っˆヮˆ)っ🌈好友⛅・゚🌞
    我的早晨☕你的午安好☁*`☀
    💙╔══╗╔══╗░╔╗╔╗💞齊齊
    💗╠══║╠══║░║║║║╔╗💕2Ѽ17
    💛║══╝╚══║░║║║║╚╝💖萬事得
    💜║░═╦╦═░║░║║║╚═══╔╗╔╗
    💚║░═╬╬═░║░╚╝╚═════╝╚╝
    天天向快樂前進❉瞓得✾食得*玩得
    🎇🏠🏡🌲💒🐥🐣🐤🐔🐓🎆

    回覆刪除
  4. 週末╠╣aΡpy瞓醒我又繼續做大掃除呢

    回覆刪除
  5. 我都未做大掃除呢 ! 想想都辛苦.


    回覆刪除
  6. 我辛苦左好幾天了,不過做多幾天就做完大掃除啊,因天氣凍番我又唔動了...哈哈哈

    回覆刪除